Sűrű elnézést kérnék azon kevés számú olvasómtól,akiket eddig ha minimális szinten, de érdekelt az autó alakulása.
Az ok, amiért nem írtam a blogra két részből tevődik össze.Az első: sima mezei lustaság,és a Cavintonszedés elfelejtése.Ugyanis kissé szórakozott tudok lenni néha... :-)
A másik ok is viszonylag egyszerű:A rendelkezésre állókeretből már nemigazán tudtunk mit kezdeni magunkkal,és a BMW-vel sem.Olyanokat, hogy "ma megint az alját vakartuk" nem is akartam,mert csak.
Közben lezajlott két verseny is, az egyik Kakucs, a másik az évadzáró Máriapócs.Én szerencsére mindkettő versenyen ott voltam, a kakucsira Norbi és barátnője Brigi kísért, Máriapócsra Lacika tudott csak velem eljönni.Kakucson szerencsére Adorjánnal sikerült lezsírozni egy kis Taxizást, ami ismét hatalmas élmény volt,és Norbi nevében is KÖSZÖNET ÉRTE MÉGEGYSZER!Az előző postban említett plexi(polikarbonát) hátsó ablak biznisz nem jött össze.Máriapócs pedig hatalmas élmény volt, de erre most nem akarok kitérni, talán majd egy másik postban(persze úgyis lusta leszek megint, hehe).
Szóval a gépjárművel eget rengető változás nem történt, annyit említenékmeg talán,hogy 3 napot vakarásztuk az aljáról a gyári alvázvédő csodaanyagot,aminek nagyon jó tulajdonságai közé tartozik, hogy hőlégfúvó hatására igen kellemesen tud füstölni,és mocskosul tud ragaszkodni a kasztnihoz.Ennek ellenére az áthatolhatatlan, vagy inkább eltávolíthatatlan fehér anyag alatt azért találunk rozsdát...
Az eleje "teljesen" elkészült(100% sohasem lehet egy ilyen autó), mármint a karosszériát tekintve.Tehát a tornyok újra a régi szépségükben pompáznak.Szilárdságilag, pedig jelentősen megerősödtek.Norbi beszerzett 2 pár motorháztető leszorítót, amit felis tettünk rá.2 db új(utángyártott olasz=eke) első sárvédő is a kasztnira van szerelve az új homlokfallal együtt.Nemrég pedig a hátsó futómű is elkezdett szétbomlani végre...
És akkor elérkeztünk az igazi lényegi részhez,ugyanis megérkezett végre a motor donor.Egy ismeretlen gyártási dátumú E32-es 735i.Régóta szemezgettünk már a géppel, kb 1,5-2 hónapja voltunk először megnézni,és kipróbálni.Sokáig csak a motor/váltó-ra alkudoztunk az emberünkkel, de végülis megállapodtunk,hogy a "szívátültetés" úgy lesz a legjobb, ha egy működő autóból mentjük át a dolgokat a későbbi "tsumizó" elkerülése miatt... :-)
Tehát, ma reggel összeszedtük amink volt, béreltünk egy trélert, és irány a 735i!Igenám,de az első meglepi akkor jött,amikor Pécsre érvén a TRÉleres "ember" közölte velünk,hogy fél órája odaadta másnak! Hogyazajóku.....ád! Namindegy, akkor másik tréler keresése, végülis egy órán belül találtunk másikat.Akkor irány Beremend!Norbiék jöttek egy Hiace-val,mi pedig Lacikával előttük az Almerával.Odaérvén jött a másik meglepi.Nem mintha nem lett volna még elég belőle.Töltöttünkbele egykis nyálat, hogy a trélerre fel tudjunk vele állni, ám csak irtózatos kék füst és gázolajszag jött!És ment legalább 2 henger a 6ból!Na így elég izgis lesz felállni a trélerre, ugyanis a legkisebb gázra is fulladt.Persze hiszen a sok tehetséges gázolajat tankolt bele.Szerencsére a népes családból jött a sok pulya tolni a kiccsalád szeme fényét,és semmi perc alatt fennt volt a tréleren a gép. :-)Szóval végre átestünk a holtponton,mert megvan az erőforrás!Persze még ígyis nagyon sok meló lesz vele, de már ez is több mint a semmi.Képeket holnap tolok fel, mert még nincsenek nálam.
Kitartás!
Akkor a képek: