E30 Touring

A nemrég beújított E30-as Bódé átalakulása driftautóvá

Friss topikok

  • aplast: Hello! Több helyen találkoztam már plexi, ill. tömör polikarbonát lemez (a köznyelvben: "lexan") ... (2009.05.28. 20:03) Motor Donor
  • deltastv: Csá Gézám. Köszi az első kommentet!Igyekszünk, ne aggódj. :-D A frissítésről is gondoskodom, nemt... (2007.07.16. 12:22) Az első lépés

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

HTML

Címkék

735i (1) autó (1) autóépítés (1) barát (1) bmw (1) drift (1) e30 (1) építés (1) füst (1) gumi (1) gumifüst (1) project (1) projekt (1) touring (1) verseny (1) Címkefelhő

Lassan már lebeg....

2007.07.29. 13:37 | deltastv | Szólj hozzá!

Csütörtökön(07.26) szabadidős elfoglaltságként ismét a BMW került előtérbe.
Lacika ezúttal velem tartott segíteni a következő munkafázisok elvégzéséhez, nagyonis jól jött a segítsége, elég jól haladtunk.Reggel 9- kor álltunk neki az autót csinálni, a menetrend a következő volt:
1. Mindenféle zaj, és rezgéscsillapító bitumenlap kivakarása a karosszériából.
2. Ha lehet, még extrémebb könnyítés
3. Pótkeréktartó "üst" eltávolítása és lelemezelése
4. Az ajtók belső lemezfelületének kivágása
5. sárvédők leszerelése, fékek állapotán szörnyűlködés
6. Ami épp eszünkbe jutott....
Először egy kiadós porszívózással kezdtünk, mivel a kocsi a múlt héten kinnt töltött 2 napot egy nyárfa alatt, amitől az ablak, és sibedamentes kasztniban kb 30m3 falavél jött össze...
A tényleges munkát a csomagtartónál  kezdtük,  ahol a maradék plüss kárpit feat bitumenlapok  kivakarásával kezdtük a  melót.A kivitelezés  spaklival történt, több-kevesebb sikerrel.
Hamar rájüttünk, hogy jobb lett volna a bódét kitolni kicsit a napra, mert "hidegen", azaz 24 Celsius környékén nem túl könnyen jön le a kb 2-3 mm vastag, 15 éve felrakott anyag.
Norbi ekkor előszedett egy hajszárítót, ezzel jelentősen könyebb volt lehámozni a lapokat.
Nagy kitartással végül célhoz értünk, maradtak az ajtók.Ezt személyes harcomnak tekintettem, nemtudom miért.Hajszárítóval nekiugrottam az ajtóknak, és alig 3 cm2 kézfej hámréteg szükségszerű, ámde akaratlan folytonosságmegszakadás után kész volt ez is.(természetesen az összes sérülést a legutolsó ajtón szereztem, addig semmi...LOL)
Utána eltávolítottuk a fűtés-szellőzés műanyagdobozát, hogy ki tudjuk majd venni a szélvédőt.Az első műveletsor sikeresen lezajlott, de szegény szélvédő nem élte túl...
Bal oldalon függőleges irányban elrepedt... :-( Ebből sajnos kell szerezni egy másikat...
Dühömben kézbe kaptam a sarokcsiszolót, és nekiestem az addigra bitumenmentes beltérnek, hogy a kárpitrögzítő bilincseket tartó kis tőcsavarokat levágjam.Nem gondoltuk volna, hogy ennyi van.Következett a pótkeréktartó üst ponthegesztéseinek a lefúrása, majd eltávolítása.Ez viszonylag problémamentesen kijött, majd lett hozzá gyártva egy ugyanakkora átmérőjű és formájú síklemez, amit gyorsan hamar sietve vissza is hegesztettünk.Norbi közben elkezdte bontani a BE sárvédőlemezt, és egyben felbakoltuk az elejét, hogy a futóművet és a féket könnyen meg lehessen közelíteni.A féktárcsák valószínűleg kukában végzik, a betétek 2 darabra voltak törve... Ha már itt voltunk, ismét kihasználtuk az alkalmat, hogy az első doblemez elkeserítő látványán szörnyűlködjünk...
Némi pihenés után, csakogy kövessük a menetrendet, Norbi elkezde a hátsó ajtó belső lemezének a könnyítését.Nos, aki látta Paul Vlasblom E36-osát, és annak az ajtaját, el tudja képzelni, hogy miről is beszélek.Jelenleg az ajtó súlya olyan 3 Kg lehet, maximum...
A nap leggusztustalanabb melója pedig még visszavolt, a maradék bitumen eltávolítása lakkbenzinnel, és nitrohigítóval... A kocsi felénél már vihogtunk, de nem azért mert annyira jó volt a meló... :-)
Végül pár kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://e30touringdriftcar.blog.hu/api/trackback/id/tr60127547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása