Tegnap, azaz 2007.07.14-én "hazatért" a jövendőbeli driftprojektünk alanya, egy 92'-es évjáratú E30-as Touring BMW, ami valamikor egy fullextrás 2,4 TD -ként látta meg a napvilágot.
Jelenleg nincs benne motor(erre nem is volt szükségünk), viszont minden más benne maradt.
Szegény előző gazdi szerintem nem is sejti, hogy micsoda kincseket hagyott benne... :-)
Szóval tegnap elhúztuk maximális illegalitásban a jelenlegi helyére, ahol szépen újjá fog lassacskán éledni,(először persze atomokra szedtük, erős haveri segítséggel. THX LACIKA!!!) hogy megerősödve, új pompában "újjászülessen", ahol nagyon hurráoptimista reményeink szerint sok-sok örömet fog okozni a driftversenyekre kilátogatóknak, és a 2 gondos-szerető gazdinak egyaránt(ne hagyjuk kis fő segítőnket Lacikát.... :-) ).
A nézőknek főleg vizuális élményt, a gazdiknak a "Vezetés élményét".Persze, majd ha valaha is lesz PRO liszenszünk, akkor esetleges taxizásnál egykét néző is utassá válhat benne 1x.Talán.
Szóval az autót ketten, egy nagyonjó barátommal közösen építjük(és Lacika, LOL) minden költségben 50-50%-ban osztozva, vagy legalábbis közel ilyen arányban.
A Driftfertőzést egy tavalyi kecskeméti (3.OB futam) versenyen kaptuk el, amit idén tovább fokoztunk, hiszen eddig mindegyik országos, és 1 OB-EB futamon ott voltunk(KOE- Tököl).
Nekem, személyszerint volt szerencsém az áprilisi, kecskeméti versenyen befizetni magam az egyik autóba, ami nálam felért egy, egy -nemistudom kifejezni-, HIHETETLEN élménnyel.
Azt utána következő versenyen pedig, a kecskemétem már megismert pilótával félig-meddig "haveri" kapcsolatba kerültem, ahol ismét sikerült beülnöm a J1-be.
Itt eldőlt a sorsunk.Barátommal megbeszéltük, hogy nekünk is ezt kell csinálni, hiszen ez a legelérhetőbb, és legkevesebb költséggel járó autósport(jó, most a japán és amerikai profikat hagyjuk ki a buliból), és egyben a leglátványosabb is.A vezetéstechnikai tudás szükségességét szerintem ne vitassuk, ebben benne van minden elképzelhető vezetéstechnika, amit egy rendes hátsókerékhajtású autóval meg lehet csinálni.
Hogy képesek leszünk e rá? Nos, majd kiderül.Mindenesetre én nagyon bizakodó vagyok, érzem magamban az erőt. :-)
HA nem kezdtük volna el, akkor egész életemben kísértene a tudat, hogy meg sem próbáltam.
Az első lépést megtettük.Remélem ezzel átestünk a holtponton, és nem fog megállni a projekt, mindenesetre én 100%-ig azon leszek, hogy ne kelljen megállni az építésben.
A következő postokban a kocsi építésének fázisairól szeretnék naplózni.
Mára ennyi.
:-)
Az első lépés
2007.07.15. 20:08 | deltastv | 2 komment
Címkék: verseny bmw autó drift projekt gumi füst project barát építés e30 touring gumifüst
A bejegyzés trackback címe:
https://e30touringdriftcar.blog.hu/api/trackback/id/tr71118480
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tompikaster 2007.07.16. 10:33:28
Nacsá Bélám!
Örülök, hogy én lehetek az első, aki bekomment Neked! :-D
Rmlm tényleg nem fog megállni a dolog, mint sok más hasonló prodzsekt, szal sok sikert és kilógó szövet és fémszálakat kívánok, de ezt úgyis tudod. :-)
(könyvjelzőben Vagy, úgyhogy rendszeres frisssssítést kívánok látni!)
Örülök, hogy én lehetek az első, aki bekomment Neked! :-D
Rmlm tényleg nem fog megállni a dolog, mint sok más hasonló prodzsekt, szal sok sikert és kilógó szövet és fémszálakat kívánok, de ezt úgyis tudod. :-)
(könyvjelzőben Vagy, úgyhogy rendszeres frisssssítést kívánok látni!)
deltastv 2007.07.16. 12:22:32
Csá Gézám.
Köszi az első kommentet!Igyekszünk, ne aggódj. :-D
A frissítésről is gondoskodom, nemtudom észrevetted e, de már képek is vannak....
:-)
Köszi az első kommentet!Igyekszünk, ne aggódj. :-D
A frissítésről is gondoskodom, nemtudom észrevetted e, de már képek is vannak....
:-)