E30 Touring

A nemrég beújított E30-as Bódé átalakulása driftautóvá

Friss topikok

  • aplast: Hello! Több helyen találkoztam már plexi, ill. tömör polikarbonát lemez (a köznyelvben: "lexan") ... (2009.05.28. 20:03) Motor Donor
  • deltastv: Csá Gézám. Köszi az első kommentet!Igyekszünk, ne aggódj. :-D A frissítésről is gondoskodom, nemt... (2007.07.16. 12:22) Az első lépés

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

HTML

Címkék

735i (1) autó (1) autóépítés (1) barát (1) bmw (1) drift (1) e30 (1) építés (1) füst (1) gumi (1) gumifüst (1) project (1) projekt (1) touring (1) verseny (1) Címkefelhő

Nem, még nem adtuk fel!

2008.06.02. 21:30 | deltastv | Szólj hozzá!

Na akkor így fél év hallgatás után újra itt.
A projekt nincs feladva, pusztán valahogy mindíg el lett felejtve vagy a fényképezőgép, vagy ha volt is gép a közelben, akkor pedig nem értek el hozzám a képek.
Nade ez kit érdekel, már megvannak a képek is, és végre megint pötyögök!
Szóval az autó felezőbe rakott csigalassúsággal ugyan, de KÉSZÜL.
Amik történtek a "Motor Donor" post óta:
-7-esből kikerült a motor/váltó
-Touringba bekerült a motor/váltó
-Touringban már fél percet járt is a motor(Norbi nem bírt magával)
-Touringhoz várjuk a motortartókat
Ha ezek meglesznek, akkor jöhet a legdrágább, és egyben legkényesebb rész.A futómű.
Itt még több kérdőjel van.Először is egy jó képességű Coil Over-t szeretnénk, állítható dőléssel, és utánfutással.
Ebben segítségünkre lesz Adorján(remélem), neki már vannak tapasztalatai ezen a téren.
Ha meglesznek a szükséges információk, jöhet a rendelés a tengerentúlról.Nagyon fontos a sok infó, mert elég komoly összegekről van szó, és nem szeretnénk fejet vakarva anyázni, hogy ez nem jó, az nem jó.
Képeket holnap tolok fel.
És kommentálom is őket.
Mára ennyi... :-)
Szóval.
Volt még pár sztori a motorkiépítés közben.Nevezetesen, a csövek szétkötése közben történt egy pici malőr.A 7-esben a Fék szervóhatást nem devanderrel érték el, hanem olajszivattyú csinálja a nyomást amit egy nyomástároló tárol.Nos, ezt nekem sikerült úgy megoldanom, hogy az egyik nagynyomású csövet lekötve(amiről addig sejtelmem sem volt, hogy nagynyomású), sikerült az autót, és a többieket beterítenem olajjal.SOK olajjal.























Kb 15 percig röhögtünk.Akkor már nem, amikor a többi szerelési fázisban MINDEN olajos lett.Pl nagy esély van rá amúgy, hogy a szívósort megfogva olajos legyen az ember.
A manőver után az lett... :-)
Szétszedésnél még találtunk érdekességeket, pl a motorháztető zajszigetelő burkolata alatt egy madárfészket leltünk!











Majd az utastérben elkezdtük a bontást, ott pedig az eredeti német tulajdonosnő(!) személyi igazolványát, jegygyűrűjét(!!!), és némi német márkát is találtunk.












LOL

Mostmár a motor bennt van a helyén(ideiglenesen, mert a motortartó bakokat Hattori Hanso készíti, és mint tudjuk neki időre van szüksége;-) Remélem érted a célzást Lacc )
Szóval 2010-re TALÁN elkészül a kocsi.Ha valakinek van valami uncsizó csilliárd űrdollárral rendelkező ismerőse, aki hozzánkvágna kb 500K-t, az legyenszíves szóljon, hogy nagyon szívesen fogadnánk! :-)
Egyelőre ennyi, júniusban végre a futóművet reszeljük, máramennyire a büdzsé engedi persze.
THX a figyelmet.
Peace

A bejegyzés trackback címe:

https://e30touringdriftcar.blog.hu/api/trackback/id/tr35500216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása