E30 Touring

A nemrég beújított E30-as Bódé átalakulása driftautóvá

Friss topikok

  • aplast: Hello! Több helyen találkoztam már plexi, ill. tömör polikarbonát lemez (a köznyelvben: "lexan") ... (2009.05.28. 20:03) Motor Donor
  • deltastv: Csá Gézám. Köszi az első kommentet!Igyekszünk, ne aggódj. :-D A frissítésről is gondoskodom, nemt... (2007.07.16. 12:22) Az első lépés

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

HTML

Címkék

735i (1) autó (1) autóépítés (1) barát (1) bmw (1) drift (1) e30 (1) építés (1) füst (1) gumi (1) gumifüst (1) project (1) projekt (1) touring (1) verseny (1) Címkefelhő

Az elmúlt 2 hét pótlása.

2007.08.20. 12:27 | deltastv | Szólj hozzá!

Jócskán elmaradtam a blogolással, ebben a postban két hét, három munkanapját szeretném összegezni.Aug 8-án újra teljes létszámmal, azaz hárman vágtunk neki a BMW-nek.
Az aznapi program többek között az első futómű kiépítése, és a BE torony és tűzfal környékének javítása, karosszériázása volt.A futómű kiépítése viszonylag gyorsan ment, kikaptuk a gólyalábakat, lengőkarokat, kormányművet.
"Természetesen" itt sem ment minden simán, az jobb oldali kormányösszekötő gömbfej, és a bal alsó trapézgömbfej  úgy döntött, hogy nem kell nekik az extra terhelés.
Lekaptuk a féknyergeket is, Lacika kb 1 órán át sikálta őket drótkoronggal a következő munkavédelmi felszerelésben: :-D































A Féknyerges "csihulás"-t a drótkorong sem bírta, az aznap reggel kb 700HUF-ért vásárolt 100-as átmérőjű drótkorong "szőre" igen hamar elhullott.
A motortartó bölcsőt, és a stabilizátorkart bennehagytuk, hogy az esetleges hegesztésből adódó elhúzódást elkerüljük.A bal hátsó ajtó is ki lett könnyítve a másik mintájára.
A nap további része a torony karosszériázásával telt.MÉG MINDÍG....
Akkor így festett az eleje:































Aug 18-19.
Itt Lacika sajnos egyik nap sem tudott velem tartani, így a munkáját, társaságát és a fényképezőgépét is nélkülöznünk kellett.Az én gépemen pedig ratyi a vaku, úgyhogy a beltéri képek olyanok lettek, amilyenek.SRY
Szóval.Reggeli fejvakarás, hogy minek essünk neki?(BE sárvédőn még mindíg van mit csinálni!!!)Szedjük ki a csomagtérablakot, és a két hátsó oldalablakot!Norbi  beújított egy speckó 3eres fonott drótot, amit "csattanós" fogóba befogva szépen ki lehet fűrészelni az üveg alól a ragasztót.Szépen haladtunk, de alap, hogy itt is voltak problémák.Eddig is gyanús volt, hogy a hátsó ablak már nem gyári, de mostanra egészen biztosak lettünk benne, hogy utólag volt cserélve, mivel elég foghíjas volt a ragasztása.
Miután kiszedtük az üvegeket, jöhetett a régi üvegragasztó maradványainak eltávolítása.
Elég fincsi meló.Az eredménye:















Mostantól minden fémtisztára csiszolt felületet lefújunk cink-spray-vel, hogy a felületi rozsdásodást elkerüljük.Okulva az első torony javításainak újbóli felületi korróziójából.
Én rárebbentem a motorháztető könnyítésére, ami szintén nem volt leányálom.
Először körbe kellett vágni sarokcsiszolóval, egy kis élet hagyva neki, hogy egy minimális merevsége azért maradjon, majd jöhetett a belső merevítőidomok ragasztójának eltávolítása.Ezt a már említett szélvédőkiszedős módszerrel próbáltam, de sajnos több helyre lehetetlen volt odaférni.Maradt a hegesztőpisztoly.Előzetesen a géptető külső oldalát alaposan bebugyoláltuk vizes ronggyal, és így melegítve hamar lekaptuk a merevítést.Egy kép az előtte/utána állapotról:
















Később még vágunk rá kétoldalt egy-egy háromszög alakú kivágást, de ezt csak akkor, ha már meglesz a motor.
Jöhetett a schiebedach nyílás sperrendach -á foltozása.
Itt Norbi folymatosan készítgette az elejét, addig én méretre vágtam a foltot.Itt nagyon fontos volt a megfelelő fémtiszta felület előkészítése a hegesztéshez, mert ez igencsak szem előtt lesz majd.
Szerintünk egy nagyon szépre sikerült darab lett, dehát én nem látok az elfogultságtól, úgyhogy beszéljenek a képek:































Szerintem nagyon zsír lett.A végén még kívül-belül lefújtuk cinkkel.
Bonus tracknek én még a műszerfalat is elkaptam, és kihajigáltam belőle a feleslegesnek ítélt dolgokat.PL középkonzol, és zajszigetelő szövetpárnák.
Közben teelfonon Adorjánnal lezsíroztuk, hogy megvesszük tőle a Plexi hátsó szélvédőjét, amit a Kakucson tartandó driftversenyen meg is tudunk bizniszelni. :-)
Valószínűleg ezen a hétvégén ismét nem lesz autószögelés, de a versenyről azért írok egy beszámolót. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://e30touringdriftcar.blog.hu/api/trackback/id/tr99144343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása