Jócskán elmaradtam a blogolással, ebben a postban két hét, három munkanapját szeretném összegezni.Aug 8-án újra teljes létszámmal, azaz hárman vágtunk neki a BMW-nek.
Az aznapi program többek között az első futómű kiépítése, és a BE torony és tűzfal környékének javítása, karosszériázása volt.A futómű kiépítése viszonylag gyorsan ment, kikaptuk a gólyalábakat, lengőkarokat, kormányművet.
"Természetesen" itt sem ment minden simán, az jobb oldali kormányösszekötő gömbfej, és a bal alsó trapézgömbfej úgy döntött, hogy nem kell nekik az extra terhelés.
Lekaptuk a féknyergeket is, Lacika kb 1 órán át sikálta őket drótkoronggal a következő munkavédelmi felszerelésben: :-D
A Féknyerges "csihulás"-t a drótkorong sem bírta, az aznap reggel kb 700HUF-ért vásárolt 100-as átmérőjű drótkorong "szőre" igen hamar elhullott.
A motortartó bölcsőt, és a stabilizátorkart bennehagytuk, hogy az esetleges hegesztésből adódó elhúzódást elkerüljük.A bal hátsó ajtó is ki lett könnyítve a másik mintájára.
A nap további része a torony karosszériázásával telt.MÉG MINDÍG....
Akkor így festett az eleje:
Aug 18-19.
Itt Lacika sajnos egyik nap sem tudott velem tartani, így a munkáját, társaságát és a fényképezőgépét is nélkülöznünk kellett.Az én gépemen pedig ratyi a vaku, úgyhogy a beltéri képek olyanok lettek, amilyenek.SRY
Szóval.Reggeli fejvakarás, hogy minek essünk neki?(BE sárvédőn még mindíg van mit csinálni!!!)Szedjük ki a csomagtérablakot, és a két hátsó oldalablakot!Norbi beújított egy speckó 3eres fonott drótot, amit "csattanós" fogóba befogva szépen ki lehet fűrészelni az üveg alól a ragasztót.Szépen haladtunk, de alap, hogy itt is voltak problémák.Eddig is gyanús volt, hogy a hátsó ablak már nem gyári, de mostanra egészen biztosak lettünk benne, hogy utólag volt cserélve, mivel elég foghíjas volt a ragasztása.
Miután kiszedtük az üvegeket, jöhetett a régi üvegragasztó maradványainak eltávolítása.
Elég fincsi meló.Az eredménye:
Mostantól minden fémtisztára csiszolt felületet lefújunk cink-spray-vel, hogy a felületi rozsdásodást elkerüljük.Okulva az első torony javításainak újbóli felületi korróziójából.
Én rárebbentem a motorháztető könnyítésére, ami szintén nem volt leányálom.
Először körbe kellett vágni sarokcsiszolóval, egy kis élet hagyva neki, hogy egy minimális merevsége azért maradjon, majd jöhetett a belső merevítőidomok ragasztójának eltávolítása.Ezt a már említett szélvédőkiszedős módszerrel próbáltam, de sajnos több helyre lehetetlen volt odaférni.Maradt a hegesztőpisztoly.Előzetesen a géptető külső oldalát alaposan bebugyoláltuk vizes ronggyal, és így melegítve hamar lekaptuk a merevítést.Egy kép az előtte/utána állapotról:
Később még vágunk rá kétoldalt egy-egy háromszög alakú kivágást, de ezt csak akkor, ha már meglesz a motor.
Jöhetett a schiebedach nyílás sperrendach -á foltozása.
Itt Norbi folymatosan készítgette az elejét, addig én méretre vágtam a foltot.Itt nagyon fontos volt a megfelelő fémtiszta felület előkészítése a hegesztéshez, mert ez igencsak szem előtt lesz majd.
Szerintünk egy nagyon szépre sikerült darab lett, dehát én nem látok az elfogultságtól, úgyhogy beszéljenek a képek:
Szerintem nagyon zsír lett.A végén még kívül-belül lefújtuk cinkkel.
Bonus tracknek én még a műszerfalat is elkaptam, és kihajigáltam belőle a feleslegesnek ítélt dolgokat.PL középkonzol, és zajszigetelő szövetpárnák.
Közben teelfonon Adorjánnal lezsíroztuk, hogy megvesszük tőle a Plexi hátsó szélvédőjét, amit a Kakucson tartandó driftversenyen meg is tudunk bizniszelni. :-)
Valószínűleg ezen a hétvégén ismét nem lesz autószögelés, de a versenyről azért írok egy beszámolót. :-)
Az elmúlt 2 hét pótlása.
2007.08.20. 12:27 | deltastv | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://e30touringdriftcar.blog.hu/api/trackback/id/tr99144343
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.