A versenyautó építő embereket kezdem egyre jobban tisztelni...Kijelenthetem, hogy a kasztni vakarásánál kevés ocsmányabb meló létezik(tudom, hogy sok van, de most ezt hagyjuk).
A mai termés: Homlokfal eltávolítása, és egyben egy új megrendelése, kasztni gyári méreteinek ellenőrzése, eltérés esetén offsetelés(rángatás), motortér teljes tisztítása, javítása.
A homlokfallal kezdtük a napot, miután megbeszéltük, hogy új lesz helyette.Ha már új, nehogymár a gyári megoldás legyen, azaz a hegesztés.Inkább megoldjuk csavarokkal az egyszerűbb szerelhetőség miatt(...mint Adorján).A régi fos homlokfal kiszedése eltartott vagy 2 órát, ugyanis a jövő héthez is hozzá van hegesztve.Miután ez megvolt, elkezdtük méregetni a karosszériát, és bizony volt némi difi.(nem a differenciálműre gondolok, az még ott van ahol hagytuk)Ezt sikeresen helyre is ráncigáltuk.Majd elkeztük a hegesztésekről levakarászni a tömítőpasztát, mivel ugye az összeset szeretnénk szakaszosan végigvarrni.
Ehhez elengedhetetlen a fémtiszta felület.
A nap további részében lényegében teljes egészében ezt csináltuk, kissebb-nagyobb kitérőkkel.Jövő héten az alját szeretnénk karosszériázni, és végre valahára a futóművet kikapni alóla.Bár a helyhiány miatt, ez nem biztos, hogy egyelőre megoldható lesz.
A mai képtermés:
Pusztul az eleje...
2007.08.02. 21:53 | deltastv | Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://e30touringdriftcar.blog.hu/api/trackback/id/tr22131109
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.